Klantenservice

 

FAQ_Login_1.png
Account
Hoe moet ik mijn wachtwoord wijzigen?
U wilt uw wachtwoord vernieuwen maar het lukt niet? Volg onze simpele en duidelijke handleiding...
Waar kan ik het E-mailadres voor facturen wijzigen?
Het facturatie en Goederenontvangst e-mailadres kunt u wijzigen in uw account. Klik op onderstaande link om het stappenplan te bekijken
Ik wil mijn account graag omzetten naar een zakelijk account, hoe doe ik dit?

Wij kunnen u account omzetten naar een zakelijk account. Hiermee geniet u van alle zakelijke voordelen.

klik hier om contact met ons op te nemen.

Alles tonen
Bestellen.png
Bestellen
Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).

Is het product dat ik wil bestellen nog op voorraad?

Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.

Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op voorraad is dan kunt u ons een mail schrijven. Klik hier voor onze email.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Producten kunt u eenvoudig in uw winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" te klikken op de product pagina. 

Nadat het artikel is toegevoegd in uw winkelmandje kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar uw winkelmandje te gaan.

Klik vervolgens in uw winkelwagen op "ga door naar afrekenen" en volg de stappen op het scherm.

Hoe kan ik product vragen stellen?

Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen". 

Heeft u nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Waarom kan ik geen product toevoegen aan mijn winkelwagen?
Selecteer eerst een hoeveelheid. Lees hier meer...
Alles tonen
zakelijk_4.png
Zakelijk
Van welke zakelijke kortingen kan ik profiteren?
Om van onze zakelijke kortingen te profiteren moet u eerst een account aanmaken met een geldig BTW nummer. neemt u na de registratie telefonisch of per mail contact met ons op. Wij schakelen uw account dan handmatig om naar een zakelijk account.
Wanneer moet ik biologisch gecertificeerd zijn?

In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.

Waar kan ik het E-mailadres voor facturen wijzigen?
Het facturatie en Goederenontvangst e-mailadres kunt u wijzigen in uw account. Klik op onderstaande link om het stappenplan te bekijken
Ik wil mijn account graag omzetten naar een zakelijk account, hoe doe ik dit?

Wij kunnen u account omzetten naar een zakelijk account. Hiermee geniet u van alle zakelijke voordelen.

klik hier om contact met ons op te nemen.

Alles tonen
info_2.png
Product
Zijn alle producten biologisch?

Alle producten die op onze website als BIO aangeduid worden zijn gecertificeerd en staan onder de controle van SKAL. Staat er geen BIO bij? dan is dit product niet biologisch.

Klik hier om ons meest recente certificaat te downloaden.

In de backoffice van SKAL kunnen wij u als klant vrijschakelen om altijd toegang te hebben tot het meest recente certificaat. Laat ons via de mail even weten indien u hiervan gebruik wilt maken.

Waar vind ik meer product informatie?

Op de product pagina kan je bij de omschrijving informatie vinden, meestal is er ook een specificatie te downloaden onder het kopje: "kenmerken" 

In onze blog posten wij recepten, product informatie en meer! klik hier om naar de blog te gaan

Waar vind ik de specificatie van een ingrediënt?
Op de product pagina kan je voor de meeste ingrediënten een specificatie downloaden onder het tabblad: "kenmerken".
Wat is het land van herkomst van dit product?
Het land van herkomst van een product staat op het productspecificatieblad. U kunt het vinden onder het tabblad "Kenmerken" en selecteer vervolgens "Specsheet"   Als het land van herkomst niet op dit blad vermeld is, of als er meer dan één land...
Wanneer moet ik biologisch gecertificeerd zijn?

In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.

Wat is vriesdrogen?
Bekijk hier onze uitleg van het proces vriesdrogen.
Alles tonen
Service__3_1.png
Diensten
Private Label / Foodconcepts
Naast de groothandelfunctie heeft VehGro zich ontwikkelt als solide partner voor het ontwikkelen van een eigen merk (Private Label). Op dit vlak hebben wij inmiddels meer dan 6 jaar ervaring. Samen met onze vele partners hebben wij verschillende succesvolle producten op de mark gebracht.
Hoe kan ik producten in bulk bestellen?

Op de product pagina kunt u op de knop "bulk aanvraag" klikken, deze knop stuurt u door naar een bulk aanvraag formulier. Ook kunt u op de onderstaande link klikken om direct naar het aanvraag formulier te gaan

Klik hier voor het aanvraag formulier

Alles tonen
Truck_final.png
Verzending & Bezorgen
Wat is een Track & Trace code?

De vervoerder geeft elk pakket een eigen code. Met deze code kan jij zien waar het pakket is en wanneer deze bezorgt wordt. de Track & Trace code kan je vinden in je mailbox.

Heb je vandaag een bestelling gedaan maar nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan vragen wij je om nog even geduld te hebben en later je mailbox nog een keer te controleren. Meer informatie over verzending en bezorgen kan je hier vinden

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Controleer eerst de Track & Trace code die u via de mail heeft ontvangen. Staat hier dat het pakket wel bezorgd is maar u heeft niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Voor de actuele verzend tarieven voor binnen en buiten Europa, klik hier

Kosten en rechten bij levering buiten de EU
Vehgro is verantwoordelijk voor het transport tot de producten gelost zijn. De invoerrechten en belastingen van de goederen zijn voor de rekening van de ontvanger. De volgende kosten kunt u voor de inklaring verschuldigd zijn: - Invoerrechten (percentage van de waarde van de zending en transportkosten) - Lokale heffing</li> - Toeslag voor de vooruitbetaling door DHL - Eventuele reglementaire kosten
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen geplaatst voor 17:00 uur, worden dezelfde dag verstuurd mits voorradig. In Nederland ontvangt u de zending de volgende werkdag, voor België hanteren wij 1 a 2 dagen levertijd.

Het kan voorkomen dat er sprake is van grote drukte bij onze vervoerders waardoor uw bestelling later geleverd wordt. Als het product niet op voorraad is wordt contact met u opgenomen en een alternatieve bezorgdatum afgesproken

U ontvangt een Track and Trace code in uw mailbox zodra uw bestelling ons magazijn verlaat. Met deze code kunt u zien waar uw pakket is en hoe laat de bezorger bij u voor de deur staat. Ook kunt u een ander bezorg moment afspreken.

Voor bulk-bestellingen wordt in overleg een bezorgdatum afgesproken.

 

klik hier voor meer informatie over verzenden en bezorgen

Alles tonen
Payment.png
Betalen
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

VehGro werkt samen met betalingspartner Multisafepay. Alle betaling worden via hun platform afgewikkeld. Wij bieden de onder andere de volgende betaalopties:

  • Bankoverschrijving: tijdens het betaalproces krijgt u aanwijzingen over de manier van betalen.
  • IDEAL: Direct online betalen met iDEAL (voor bijvoorbeeld Nederland)
  • PayPal internationaal erkende online-betaalmethode
  • Creditkaarten zoals Mastercard, Visa of American Expres

 

Klik hier voor alle betaalmethodes

Alles tonen
Quality.png
Quality
Waar vind ik de certificaten van Vehgro?

Klik hier voor de certificaten van Vehgro. 

hier vind u ons SKAL BIO en FSSC22000 certificaat

Waar vind ik de specificatie van een ingrediënt?
Op de product pagina kan je voor de meeste ingrediënten een specificatie downloaden onder het tabblad: "kenmerken".
Wanneer moet ik biologisch gecertificeerd zijn?

In voorschriften en eisen is vastgelegd waaraan voldaan moet worden om een product als biologisch te verkopen. De biologische producten kunnen herkend worden aan het biologische keurmerk. In onze blog hebben we uitgelegd wanneer een BIO-certificering of registratie nodig is. Klik hier om naar de blog te gaan.

Alles tonen
retour2.0.png
Retouren
Hoe stuur ik een bestelling retour?

Binnen 14 dagen kunt u een pakket terug sturen zonder geldige reden. Is het bestelde product kapot of beschadigd? Dan kan deze natuurlijk ook retour gestuurd worden. Klik hier voor meer informatie over retouren.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Als uw pakket beschadigd is geleverd is dit natuurlijk zeer vervelend. Wanneer het product kapot of beschadigd is kunt u deze naar ons terugsturen. Het aankoop bedrag wordt dan vergoed. Klik hier voor meer informatie over retouren. 

Alles tonen
phone.png
Contact
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Kijk eerst of uw vraag tussen de frequently asked questions (FAQ) staat.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik product vragen stellen?

Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen". 

Heeft u nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Alles tonen

 

Copyright © 2022 Vehgro. Alle rechten voorbehouden.