Bestellen

Heb je een vraag over het bestel process? We hebben de meest voorkomende vragen alvast voor je op een rijtje gezet! Kom je er niet uit? Wij zijn van 08.30 tot 17.00 bereikbaar om je te helpen!

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, wij verkopen onze producten uitsluitend online. Wel kan u een bestelling bij ons afhalen op het depot in Hengelo (ov).

Is het product dat ik wil bestellen nog op voorraad?

Op de product pagina staat of een artikel in voorraad is of niet. Wanneer hier staat "op voorraad" kan je het product gewoon bestellen.

Staat hier "niet op voorraad"dan kunnen we dit product niet leveren. Als u wilt weten wanneer een product weer op voorraad is dan kunt u ons een mail schrijven. Klik hier voor onze email.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Producten kunt u eenvoudig in uw winkelwagen plaatsen door op de oranje knop met "toevoegen" te klikken op de product pagina. 

Nadat het artikel is toegevoegd in uw winkelmandje kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen of om naar uw winkelmandje te gaan.

Klik vervolgens in uw winkelwagen op "ga door naar afrekenen" en volg de stappen op het scherm.

Hoe kan ik product vragen stellen?

Ingelogde gebruikers kunnen op de product pagina vragen stellen onder het kopje "product vragen". 

Heeft u nog geen account? klik hier om een account aan te maken

Waarom kan ik geen product toevoegen aan mijn winkelwagen?

Wanneer ik op de knop "in winkelwagen" druk gebeurt er niets. Ik zie geen producten in mijn winkelwagen verschijnen. Hoe komt dat? Geconfigureerde producten Bijna al onze producten zijn geconfigureerde producten. Dit betekent dat wanneer u op de productpagina...

Log in om een vraag te stellen
Copyright © 2022 Vehgro. Alle rechten voorbehouden.