Klachten en retouren
Support bij klachten
Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willlen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactformulier. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.
Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)541- 74 6030.
Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.
Retouren
Wilt u één of meerdere producten retourneren, dan willen wij u verzoeken allereerst de algemene voorwaarden door te lezen. Hierin staat vermeld of u in aanmerking komt voor retournering.
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van het product en wel in ongeopende verpakking en in de originele omdoos.
Retourformulieren kunt u hieronder downloaden:
Retouren kunnen worden verstuurd naar de volgende adressen:
Hoofdvestiging + magazijn (Nederland):
VehGro
Weijinksweg 18
NL-7558 PL
Hengelo Ov.
Nederland
Depot Duitsland:
VehGro / MJT Group
Wienerstraße 22
D-48455 Bad Bentheim
Deutschland