Klachten en retouren

Support bij klachten

Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willlen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactformulier. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.

 

Wij zijn op werkdagen van 8.30 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op +31 (0)541- 74 6030.

Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.

 

Retouren

Wilt u één of meerdere producten retourneren, dan willen wij u verzoeken allereerst de algemene voorwaarden door te lezen. Hierin staat vermeld of u in aanmerking komt voor retournering.

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van het product en wel in ongeopende verpakking en in de originele omdoos. Neem contact met ons op om uw retour aan te melden.

 

Retourformulieren kunt u hieronder downloaden:

Retourformulier       

 

Retouren kunnen worden verstuurd naar de volgende adressen:

 

Hoofdvestiging + magazijn (Nederland):

VehGro 
Weijinksweg 18
NL-7558 PL
Hengelo Ov.
Nederland

 

Depot Duitsland:

VehGro / MJT Group  
Wienerstraße 22
D-48455 Bad Bentheim
Deutschland